keyboard_arrow_up
Λόγω μεγάλου φόρτου εργασίας στις εταιρίες Courier, ενδέχεται να υπάρξουν καθυστερήσεις στην παράδοση.

ΣΥΧΝΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ

Αγορές

Πως μπορώ να αγοράσω ένα προϊόν που μου άρεσε;

Για να αγοράσει κανείς από το ηλεκτρονικό κατάστημα δεν είναι αναγκαίο να είναι μέλος του και δεν είναι απραίτητο να διαθέτει πιστωτική ή χρεωστική κάρτα.

Τρόποι για το αποκτήσετε το προϊόν που επιθυμείτε είναι μέσω:
1) Καταχώρησης παραγγελίας στο www.parnass.gr
2) Αποστολής μηνύματος στο info@parnass.gr
3) Τηλεφωνικής κλήσης στο 2261102233


Πως γίνεται η ολοκλήρωση μιας αγοράς;

Για να αγοράσει κανείς από το ηλεκτρονικό κατάστημα θα πρέπει να ακολουθήσει τα εξής βήματα:

  1. Να κάνει κλικ επάνω στον τίτλο του προϊόντος και θα οδηγηθεί εντός του αναλυτικού περιεχόμενου του προϊόντος.
  2. Να διαβάσει τις λεπτομέρειες που αναγράφονται στο κείμενο εντός του προϊόντος ώστε να αποφασίσει ο χρήστης αν είναι αυτό που χρειάζεται.
  3. Να διαβάσει τυχόν αξιολογήσεις που υπάρχουν από τρίτους χρήστες ώστε να βοηθηθεί για την επιλογή του.
  4. Να επιλέξει το σωστό μέγεθος και τον χρωματισμό της προτίμησης του.
  5. Να πατήσει το κουμπί αγορά και το προϊόν θα οδηγηθεί αυτόματα στο καλάθι.
  6. Εάν επιθυμείτε να αγοράσετε επιπλέον προϊόντα ή να περιηγηθείτε στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα απλά συνεχίστε την περιήγηση. Τα προϊόντα της επιλογής σας προστίθενται και παραμένουν στο καλάθι σας.
  7. Εάν επιθυμείτε να ολοκληρώσετε την αγορά, οδηγηθείτε με το ποντίκι δεξιά επάνω όπου βρίσκεται το κάλαθι σας και δείτε αναλυτικά τα περιεχόμενα στο εσωτερικό του.
  8. Ελέγξτε αν είναι σωστά: το προϊόν, το μέγεθος, το χρώμα και η ποσότητα.
  9. Πιέστε «ολοκλήρωση αγορών».
  10. Επίλεξτε αν θα αγοράσετε τα προϊοντα μέσω δημιουργίας λογαριασμού ή ως επισκέπτης.
  11. Καταχωρήστε τα προσωπικά απαραίτητα στοιχεία που χρειάζονται για την αποστολή του προϊόντος.
  12. Διαλέξτε την διεύθυνση αποστολής.
  13. Επιλέξτε τον τρόπο αποστολής.
  14. Προσθέστε τυχόν πρόσθετα σχόλια που αφορούν την παραγγελία.
  15. Αποφασίστε τον τρόπο πληρωμής.
  16. Πιέστε το κουμπί ολοκλήρωση της παραγγελίας.
Και είστε έτοιμοι!!!Σε περίπτωση που δεν τα καταφέρατε παρά τις αναλυτικές οδηγίες παρακαλούμε μην διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας.


Πως γίνεται η αναζήτηση ενός προϊόντος;

Οι τρόποι για την αναζήτηση ενός προϊόντος είναι οι εξής:
  • Για να βρείτε ένα προϊόν που σας ενδιαφέρει μπορείτε να το αναζητήσετε μέσω των κατηγοριών που βρίσκονται στο μενού της κεντρικής μπάρας επιλογών. Περάστε με το ποντίκι επάνω τις κατηγορίες και θα δείτε να αναδύεται η λίστα των κατηγοριών. Έπειτα οδηγηθείτε στην υποκατηγορία που το περιέχει και επιλέξτε το προϊόν που σας ενδιαφέρει.
  • Άλλος γρήγορος τρόπος για να βρείτε αυτό που αναζητάτε είναι πληκτρολογήσετε τον τίτλο του προϊόντος στην αναζήτηση ακόμη και μόνο τρία γράμματα π.χ γαν. Σε περίπτωση που επιθυμείτε να μειώσετε το εύρος το επιλογών για την υποκατηγορία προϊόντων που σας ενδιαφέρει π.χ. γάντια στρατού καθότι υπάρχουν διάφορα και εσείς ενδιαφέρεστε μόνο για τα μάχης του στρατού τότε δίπλα από την αναζήτηση στην μπάρα επιλογών επιλέξτε "Στρατιωτικά", πληκτρολογήστε γάντια και πιέστε αναζήτηση.


Παραγγελίες

Δεν ξέρω πως να καταχωρήσω μια παραγγελία, τι να κάνω;

Σε περίπτωση που δυσκολεύεστε να καταχωρήσετε μια παραγγελία μπορείτε να το πραγματοποιήσετε με τους εξής τρόπους:

  • Βρείτε τα προϊόντα που σας ενδιαφέρουν, το χρώμα και το μέγεθος που επιθυμείτε και καλέστε στο 22670-22646για καταχώρηση Τηλεφωνικής παραγγελίας.
  • Προσθέστε τα προϊόντα που επιθυμείτε στο καλάθι σας και καλέστε μας στο 22670-22646 για να αναλάβουμε, μέσω της νέας καινοτόμου υπηρεσίας Διαχείρηση Καλαθιού, εμείς το καλάθι σας και να καταχωρήσουμε την παραγγελία.

Πριν την καταχώρηση της παραγγελίας θα πραγματοποιηθεί επιβεβαίωση για οποιαδήποτε αποφυγή λάθους.


Μπορώ να δω σε τι στάδιο βρίσκεται η παραγγελία μου;

Με την επανασύνδεση σας, μέσω του λογαριασμού σας, στο ηλεκτρονικό κατάστημα μπορείτε να δείτε σε ποιο στάδιο βρίσκεται η παραγγελία σας.

  • Πιέστε Ιστορικό παραγγελιών
  • Διαβάστε το κείμενο την στήλη Καταστάση π.χ. σε εξέλιξη
  • Σε περίπτωση που επιθυμείτε επιπλέον λεπτομέρειες πιέστε την επιλογή τέρμα δεξιά.


Κόστη

Πόσο κοστίζουν τα έξοδα μεταφοράς;

1. Αποστολή με Courier στον χώρο σας

Το parnass.gr συνεργάζεται με δύο εταιρείες ταχυμεταφορών Courier (DHL EXPRESS για διεθνής αποστολές και ΕΛΤΑ Courier για όλη την Ελλάδα) προκειμένου να διασφαλίσει την άμεση παράδοση των προϊόντων σας.
Όλα τα προϊόντα αποστέλλονται συνήθως την ίδια ή την επόμενη εργάσιμη ημέρα από την παραγγελία σας, εφόσον είναι διαθέσιμα. Τα έξοδα αποστολής εμφανίζονται στο καλάθι αγοράς. Δωρεάν τα μεταφορικά σε όλη την Ελλάδα με αγορές άνω των 150€ Χρόνος παράδοσης για διεθνές αποστολές.

2. Παραλαβή από το κατάστημα

Μπορείτε επίσης να παραλάβετε τα προϊόντα της παραγγελίας σας από το φυσικό μας κατάστημα που βρίσκετε στο 15 χλμ. Λειβαδιάς - Αράχοβας. Στην περίπτωση αυτή, μετά την λήψη της παραγγελίας σας, θα επικοινωνήσουμε μαζί σας, για να σας ενημερώσουμε για την διαθεσιμότητα των προϊόντων.


Υπάρχει χρέωση για χρήση της πιστωτικής κάρτας;

Όχι δεν υπάρχει κάποια επιπλέον χρέωση για αγορές με χρήση πιστωτικής κάρτας.


Υπάρχει χρέωση της αντικαταβολής;

Ναι. Το κόστος της αντικαταβολής είναι 3€ (επιπλέον των εξόδων αποστολής).


Λογαριασμός

Πως δημιουργώ προσωπικό λογαριασμό;

Η δημιουργία λογαριασμού στο ηλεκτρονικό κατάστημα είναι απλή και εντελώς δωρεάν αρκεί να ακολουθήσετε να εξής βήματα:
  1. Κάνετε κλίκ δεξιά επάνω που αναγράφει Δημιουργία Λογαριασμού
  2. Εισάγετε το προσωπικό σας e-mail ώστε να ξεκινήσει η διαδικασία
  3. Συμπληρώστε τα στοιχεία και πιέστε Εγγραφή. Στο επόμενο στάδιο καταχωρήστε την Διεύθυνση που επιθυμείτε να παραλαμβάνετε τις παραγγελίες σας.
Και είστε έτοιμοι για την πρώτη σας παραγγελία.


Ξέχασα τον κωδικό μου, τι μπορώ να κάνω;

Σε περίπτωση που έχετε ξεχάσει τον κωδικό σας και επιθυμείτε να συνδεθείτε ακολουθήστε τα εξής βήματα:
  1. Πίεστε δεξιά επάνω στην Είσοδο μελών.
  2. Εισάγετε το e-mail με το οποίο έχετε εγγραφεί
  3. Οδηγηθείτε στο e-mail σας και πίεστε το σύνδεσμο που έχετε λάβει ώστε να γίνει επιβεβαίωση ότι είστε ο ίδιος ο χρήστης.
  4. Οδηγηθείτε ξανά στο e-mail σας διαβάστε το νέο κωδικό που λάβατε σε e-mail από το ηλεκτρονικό κατάστημα.
  5. Εισάγετε τον νέο κωδικό που λάβατε και συνδεθείτε στο λογαριασμό σας.
  6. Για να αλλάξετε τον κωδικό που λάβατε πίεστε την επιλογή Προσωπικά στοιχεία και καταχωρήστε νέο κωδικό.
Σε περίπτωση που είστε σίγουρος για το e-mail με το οποίο δημιουργήσατε και λαμβάνετε μηνύματα λάθους π.χ. μη έγκυρο e-mail, τότε επικοινωνήστε με το ηλεκτρονικό κατάστημα διότι πιθανότατα εκ παραδρομής έχετε καταχωρήσει λάθος e-mail κατά την αρχική φάση δημιουργίας του λογαριασμού.


Μπορώ να αγοράσω δίχως να έχω λογαριασμό;

Η απάντηση στο παραπάνω ερώτημα είναι θετική. Βεβαίως και μπορεί να ολοκληρωθεί μια παραγγελία δίχως να έχετε λογαριασμό στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα.

Τοποθετείτε τα προϊόντα που επιθυμείτε στο καλάθι και προχωράτε σε καταχώρυση της παραγγελίας συμπληρώνοντας στην φόρμα τα απαραίτητα στοιχεία που ζητούμε με σκοπό την αποστολή του προϊόντος στην περιοχή που επιθυμείτε.


Πληρωμή

Με ποιους τρόπους μπορώ να πληρώσω;

1. Πληρωμή με αντικαταβολή

Πληρώστε το αντίτιμο της παραγγελίας τοις μετρητοίς στην εταιρεία μεταφοράς, κατά την στιγμή της παραλαβής των προϊόντων. Το κόστος της αντικαταβολής είναι 3€ (επιπλέον των εξόδων αποστολής).

2. Πληρωμή με πιστωτική κάρτα

Αν διαθέτετε πιστωτική κάρτα Visa ή Mastercard οποιασδήποτε τράπεζας, ή κάρτα Euroline, μπορείτε εύκολα, άμεσα και με απόλυτη ασφάλεια να πληρώσετε το αντίτιμο της παραγγελίας σας με την πιστωτική σας κάρτα. Το parnass.gr συνεργάζεται με την τράπεζα EFG Eurobank για την διαδικασία πληρωμής μέσω πιστωτικών καρτών, ώστε να σας παρέχει ένα απόλυτα ασφαλές περιβάλλον (SSL 128 Bit, VeriSign Secured) για τις συναλλαγές σας. Τα στοιχεία της πιστωτικής σας κάρτας μεταφέρονται κρυπτογραφημμένα απευθείας προς την τράπεζα, χωρίς να γνωστοποιούνται ή να αποθηκεύονται στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα.

2. Κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό

Μπορείτε επίσης να καταθέσετε το αντίτιμο της παραγγελία σας σε έναν από τους παρακάτω τραπεζικούς λογαριασμούς του parnass.gr. Μετά την κατάθεση των χρημάτων, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας τηλεφωνικά (στο 22670-22646) για να μας γνωστοποιήσετε ότι πραγματοποιήθηκε η κατάθεση των χρημάτων, ή στείλτε μας μέσω fax (στο 22670-22650) ή μέσω email (στο info@parnass.gr) το αποδεικτικό της κατάθεσης σας. Eurobank
Αριθμός Λογαριασμού IBAN: Επικοινωνήστε μαζί μας

3. Πληρωμή στο κατάστημα μας

Αν θέλετε να παραλάβετε τα προϊόντα της παραγγελίας σας από το φυσικό μας κατάστημα, τότε μπορείτε να πληρώσετε για την παραγγελία σας στο κατάστημα μας που βρίσκετε στο 15 χιλ. Λειβαδιάς - Αράχοβας.


Άλλες ερωτήσεις